fredag 27 mars 2009

Fredag kväll

Idag blev det inte så mycket gjort trots goda föresatser. Men sådant är väl livet, det blir aldrig som man tror. Så här pass sent på kvällen så känner jag mig trött. Försökte hitta något nytt och intressant i ETC, men hittade inget. Antingen så är det inget speciellt på gång eller så förväntar jag mig för mycket.

Massor att göra, men ingen energi. jag tror att allt bråk och stök som förekommer i mitt liv gör mig trött. Trött på människorna och trött på deras små futtiga konflikter.

Men trots allt så finns det några ljuspunkter. Fisket i Lough Corrib har varit strålande och Eva har fått en ny dator som hon gillar. Jag har spelat ett spel i veckan som jag tycker om och kronan har börjat stiga igen. Om borgarna helt plötsligt blev osams och alliansen sprack så vore det fullkomligt. Man kan bara hoppas på det bästa :-D

Inga kommentarer: