fredag 29 februari 2008

Fredag den 29 februari

Fredag igen, veckan har gått fort! Jag tycker inte att jag har hunnit så mycket på veckan som gått men det har varit fullt upp varje dag.

Mötte Mickes fru på väg till affären idag. Men hon hälsade inte tillbaka, när jag mötte henne. Men det är väl inte mer att vänta!

Igår så var jag till Sunderby sjukhus för kontroll av synen och lite laserkirurgi på slutet. Det posititiva var väl att min kerratokonus inte var så mycket värre än förut.

Jag var helt slut när jag kom hem med en flaska ögondroppar i fickan. Tog några droppar för att sedan ta en tupplur.

Så jag har haft en vecka av jobbsök, laserkirurgi, planering för årets första styrelsemöte, gjort en databas för fiskeklubben och byggt lite på nya hemsidan.

Det börjar vara dags att se över fiskeutrustningen, binda lite nya flugor och kanske göra lite nyinköp. Men än är det länge innan öringen vakar på den spegelblanka tjärnen i den ljusa sommarnatten.

Inga kommentarer: