måndag 4 februari 2008

Den 3 Februari


Min e-post hos Bredbandsbolaget har inte fungerat sedan den 21 januari och jag har fått höra att Bredbandsbolaget har bra service och att det alltid fungerar! (Fast det kanske är från dom själva som det berömmet har kommit) På min hemsida på Bredbandsbolaget kan jag inte heller logga in. Så har det varit sedan den 1 januari.

Jag har ringt dit nästan varje dag, men inget händer! Det går inte att få något besked av supporten som verkar vettigt. De vet inget överhuvudtaget.

Annars så har det snöat som aldrig förr i helgen. Men allt som inte kommit tidigare faller väl nu. Jag kan inte komma ihåg en underligare vinter. Det har varit ganska varmt och ingen snö har fallit förrän i slutet av januari. Nästan så man tror att vi fått Fjollträskklimat här uppe i norr. Det är väl den så kallade globala uppvärmningen som drabbar oss Norrbottningar, så snart finns det väl inte ens skoterföre utan bara barmark.

Inga kommentarer: