tisdag 4 november 2008

Tisdag och vintermörker

Idag fick jag min Netbook, en ASUS eeePC 901. Så trots mörker kyla och tråkigt väder så känns livet suveränt. Provade den lite och blev glatt överraskad. Den fungerar bra, över förväntan. Star office, Firefox och sudoku var förinstallerat så då klarar jag mig :-) Kollade på en video, körde lite webcam och allt fungerade riktigt bra. En fin liten Netbook, så det känns som vår trots att det är November.

På torget stod flera karlar och såg bistra ut när jag gick förbi på väg till Prem. Undrar om det hänt nåt? När jag gick tillbaka så var det ingen alls på torget. Tjejen på Prem var inte så trevlig som hon brukar, men det kanske är vädret. Folk blir lätt lite griniga i November. Nägra verkar bli väldigt griniga. Fast inte jag för jag har min fina nya netbook :-))

Inga kommentarer: