måndag 28 april 2008

Deklaration online

Deklarerade online idag och det var mycket smidigare än förra gången. De lär sig med tiden de också, på Skatteverket.

Jag har suttit vid datorn mest hela dagen och det blir väl en kort session vid datorn imorgon också. Ganska mycket för föreningen, lite jobb på nya hemsidan och så lite privatekonomi.

Jag får väldigt mycket E-post varje dag, mycket är skräp men det är mycket som är viktigt också. Senaste veckan har det varit E-post från ett par i Belgien som tänkte komma upp och fiska. Ett möjligt jobberbjudande, som jag ska svara på imorgon. Ett tiotal mail från klubbens medlemmar och några personliga mail. Bara idag fick jag ett tiotal mail som jag var tvungen att gå igenom. Sedan har jag skickat några själv. Anmälde Solveigs sida: Solveigs Vantar till KTHNOC:s webbkatalog (Kungliga tekniska högskolans) så hon får lite besökare och kommer in i Googles index. Dagens goda gärning :-)

Inga kommentarer: