torsdag 27 november 2008

Återigen en tråkig Novembervardag

Jag har återigen haft en tråkig novembervardag med en massa måsten. Jag har gjort ett måste i alla fall. Skickade iväg en ansökan om arbete, få se om jag får något positivt svar från arbetsgivaren. Annars så har jag gått kurs i veckan som varit och blivit en bättre cirkelledare, förhoppningsvis.

Jag vet inte varför allt känns så jobbigt just nu i novembermörkret, men det är väl för att det är så mörkt. Jag var lite vitsig där :-)

Såg på lite flugfiskevideor och la in en ny på Lillöringens hemsida. Jag byter ut filmen då och då, så att det finns något nytt på framsidan.
Kanske att skulle lägga in något nytt på de andra sidorna också? På Flugfiske i Norrbotten och janbanan.net, det tål att tänka på! Men så borde jag också klara uppgift tre i JavaScript-kursen innan söndag. Det är mycket nu!!

Inga kommentarer: