söndag 11 maj 2008

Söndag

Söndag och våren bara gasar på, Torneälven svämmar över, svalorna har kommit och värmen börjar göra sig påmind. Själv så har jag byggt färdigt och laddat upp min nya sida
http://www.flugfiske-norrbotten.se. Den handlar om flugfisket här uppe i norr.

Ska på möte senare i klubben denna eftermiddag, får se om det blir nåt nytt som kommer fram.

Annars så är det ganska lugnt, kvarterets ungar spelar basket på basketplan och cyklarna har kommit fram. Men jag har inte hunnit ta fram min ännu. Men det blir väl till veckan, hoppas jag.

Farmor hade visst skadat sig när hon ramlade och ligger nu sjuk på hemmet. Vi måste väl besöka henne om nu Tobbe vill. Annars får jag väl hyra en bil och åka upp. Kanske det piggar upp tanten. Men sen är det väl om jag har pengar till resan, men det löser sig väl på nåt sätt.

Inga kommentarer: