söndag 10 februari 2008

Den 10 februari 2008

Det har varit en rätt händelserik vecka för mig med styrelsemöte, träff med min arbetsförmedlare och främmande i helgen.

Styrelsemötet gick bra och det var mycket att diskutera innan vi var klara. Jag sitter kvar i två år till som kassör och webbansvarig för lillöring fiskeklubb. Några nya blev invalda i styrelsen. Vilket är bra, nu kanske det blir lite fart i föreningen.

Träffade min arbetsförmedlare som talade om för mig att jag kanske måste omskolas för att det inte fanns några arbeten att söka för en person med min kompetensprofil. Så hon gjorde en koll på hur många arbeten det fanns, som jag kunde söka och det var många, väldigt många. Så nu har jag skickat in ansökningar både på fredag och söndag. Får se om det blir nåt napp.

Anders var och hälsade på med Eva. Han spelade så mycket han hann och skulle ha mig att spela Counter Strike. Men det fick vara för den här gången.

Inga kommentarer: