tisdag 8 januari 2008

Den 8 januari


Idag så var jag tvungen att för den 5 gången ringa upp Bredbandsbolaget för att få tillbaka min gamla e-postadress. Viket tjorv för en så enkel sak. Jag har ju gett den e-postadressen till alla som jag sökt arbetet hos. Så nu har de väl fått ett meddelande om att adressen har upphört om de har försökt kontakta mig. Nåja de ska väl fixa det, den här veckan förhoppningsvis.

Har funderat hela dagen över min nya hemsida http://wwww.flugfiske-norrbotten.se. Försöker att vara originell och skapa nåt nytt. Jag tror att jag har hittat till rätt design, men hur det slutligen blir får jag se så småningom. Jag blev tvungen att flytta den ursprungliga Flugfiske i Norrbotten från bredband.net, när de började tjorva hos bredbandsbolaget.

Men som vanligt finns det något positivt: Plattskärmen från Acer som jag hämtade innan helgen, var ett ordentligt lyft jämfört med min gamla utslitna skärm.

Inga kommentarer: